torstai 19. huhtikuuta 2012

Zetor

Eilinen kului uudistetun Zetorin avajaisissa. Siinä sitten hetken juttelin myös alkuun City lehden toimittajan kanssa (joka oli jotenkin kovin tutun näköinen, mutten saanut päähäni, että mistä.. Ilmaisen viinan juhlistako?)
Siitä sitten poiki tällainen kuva mun uudesta kevät lookistani.. Rakastan tuota paidan väriä!
Muutoin olin kyllä hieman (valitettavan) väsyneen näköisenä liikenteessä, että ihan ketuttaa... Mutta sen siitä saa kun juoksee töistä kotiin ja kotoa juhlimaan, aina ei voi näyttää ihan itseltään! :D
Meillä oli hemmetin mukava ilta ja mun kohdallani varsinkin erikoista koska paikalle saapui kaksi mun todella todella, super parasta ystävää Sanna ja Ken.
Kentsu on ollut 3 kuukautta reissaamassa ulkomailla, joten sanomattakin selvää että meillä oli hirveästi juteltavaa. Ken on myös todella musikaalinen tyyppi, kuten minäkin joten tarkoituksena olisi alkaa pyörittämään Kentsun kanssa nyt jonkinlaista bändi toimintaa... Ehkä kesän jälkeen jo pääsisi studiolle tekemään uusinta matskua mun jo aikoinaan säveltämistä kappaleista? Saas nähdä... :)

Sannalle ollaan pläänätty joitakin kuvauksia, mimmissä kun on potentiaalia vaikka mihin ja työ juttujen kannalta mulla olisi Sannalle ehkä hyvinkin paljon käyttöä tulevaisuudessa. Tästä kaikesta lisää myöhemmin.
Mukana menossa oli tottakai meidän Egorazzin edustus (jonka kanssa tuntuu että ollaan jatkuvasti jossain pippaloissa kinastelemasta samoista drinkki lipuista) eli Tozi Mies ja "Blond Academy", mun suosikki missini Melissa Roos, Kristina Karjalainen ja Marianne Kallio.  Puoliksi blondien ja puoliksi Brunettejen tiimissä pelaava, Melissan ystävätär Paulinakin alkaa vissiin ottamaan paikkaansa tässä vakkari kalustossa... ? :D
Joka tapauksessa. ruoka oli hyvää, seura oli hyvää, tuli naurettua, juteltua ja rentouduttua ihan huolella. Siis kaikenkaikkiaan yksi parhaimpia iltoja aikoihin !

Kiitos Zetor!

Tämä päivä oltu vähän väsyneempänä töissä, mutta tästä kun pääsen, otan pitkän suihkun, teen hyvää kanapastaa ukolle (joka muuten kuukausien parran kasvattamisen jälkeen on nyt parraton, KÄÄK!) ja menen aikaisin unille.
Vaikka lomablogiakin pitäisi teille jo alkaa rustaamaan....
Huomen aamuna mulla on kiireinen kaunistautumis päivä, nousen aamulla Petskun kanssa samaan aikaan ja lähden Sannalle laitattamaan kivat kevät kynnet ja siitä Diana Ballille jatkamaan mun huulten täyttöä.
Huuliin laitettiin jo pari viikkoa sitten milli tavaraa, mutta päädyin ottamaan nyt vielä toisen mokoman.
Diana on kovin ihana, kultainen ja vilpittömän oloinen nainen, mutta varma juttu on, että neiti Kiuru saa huomenna taas kyytiä kun Dianan piikkien käsittelyyn pääsen.. :D haha.. Lupaan ottaa kuvaa!!

http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1285765/

Tässä Hymyn uutinen loman tapahtumista. . .
Itse en vieläkään pysty asiaan juuri perehtymään, koska olen surullinen, pettynyt ja vihainen koko hemmetin Kreikalle ja eläinsuojelu laille. Eivät koirat käyttäydy noin valvotuissa olosuhteissa! Katukoiran elämä EI ole ikinä oikein ja siksi menetinkin koiran joka oli jo napannut mun ja Peterin sydämen TODELLA tiukasti otteeseensa.

                                           Halauksin ; Tia Kiuru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti