maanantai 2. huhtikuuta 2012

"Fur is Murder",-Teemalla. Tia & Asser








Lauantai meni siis valokuvauskurssin mallina toimiessa.
Koska koko lauantai oli niin hektinen muutenkin, jouduin ottamaan hinu-hanu Asserin kuvauksiin mukaan.
Eipä paljoa haitannut, ihmiset olivat enemmän kuin kiinnostuneita Assusta, jolta tosin alkoi puhti loppua aikalailla kuvausten keskivaiheilla. T'äytyi hetken aikaa jopa herätellä poitsua kuvaan.. :D
Mä olen aina halunnut kuvauttaa itseni Asserin kanssa ja vieläpä alastomana nimenomaan "Fur is murder" tai " I`D rather wear ink than mink,"- (vai miten se meni oikeaoppisesti?) teemalla. . . No, Jyrki kaikessa upeudessaan kuvaajana taisi ajatella samalla tavalla kun karjaisi kesken kuvausten "Tia! ota paita pois! Ja tuo se elukka mukanas!" Siinä sitten viitisen minuuttia meni ja tätä saatiin aikaiseksi.
Ihan mahtava kuvaaja tuo Jyrki! Suosittelen suuresti!

Kiva olla välillä muissakin kuin seksikkäissä kuvissa tai alusvaate/ herustus,- kuvauksissa.
Mä olen sen verran tehnyt näitä perus söpöjä kuvia, että otatan itsestäni mielelläni realistisempia, inhimillisempiä ja raspisempia kuvia.
Ihminenhän se olen minäkin, vieläpä täysin tavallinen sellainen, ulkonäötänikin!

Unia muruset <3

Jep, tämä eläinperheen mami painuu unille!
Huomenna hammaslääkäri, töihin, ripsipidennys ja illalla magneettikuvaus mun sököstä jalasta.. Leikkaus edessä.. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti