sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Aktiivisimmin Instagramissa!




Muistutan teitä ihanaisia lukijoita taasen siitä että vaikka kotisivu / blogi toiminta tulee varmasti pian vilkastumaan, niin eniten saatte irti arjestani instagramin puolella, jossa mielikuvituksettomasti olen nimellä tiakiuru :)

Linkki instagramiin !

En voi riittävästi kiitellä niitä jotka täällä lukevat touhuistani ja jaksavat käydä kuikuilemassa olisiko uusia tekstejä (päivittäin!), kun itse olen ollut niin huono tässä päivittelyssä.. Ei voi kuin laittaa työn piikkiin tässä kohtaa.

Tultiin juuri aviomiehen kanssa pohjanmaalta hirvimetsältä, oli kyllä kiva reippailu reissu!
Jännitysmomenttina toimi melko tehokkaasti kun jouduttiin suuren naarashirven kanssa silmätysten ja tyyppi olikin vain parinkymmenen metrin päässä meistä!
Onneksi oltiin hieman korkeammalla tasolla kuin itse tyyppi, niin ei ihan joutunut jalkoihin jääntiä pelkäämään :D
Nyt sitä onkin tää mamma aivan kulahtanut reissun jäljiltä, ei muuta kuin kynnet viilaukseen ja tukka tulevalla viikolla kuosiin.
Onneksi kauneus asioiden suhteen mulla on tulossa mahdollisesti todella mielenkiintoisia kuvioita erään helsinkiläisen salongin kanssa, mutta siitä siis lisää kun/jos asiat saadaan päätökseen.

Muissa määrin kaikki on elämässä ihan ja juuri niinkuin pitääkin, olen ihan huippu onnellinen ja asiat vain sujuvat .. Täydellisesti !
Viimeisetkin stressin rippeet on varisseet pois ja nyt pääsee innolla odottamaan joulua.
Olen kovasti reippaillut ja urheillut viime viikot, kohteena vyörätön kavennus.
Perähän mulla on leveä kuin Silja Linen peräsin, vaan enpä siihen edelleenkään pienennystä halaja.

No mutta, menkääs te katselemaan kuvia instagramin puolelle ja seurailemaan elämää kuvina ;)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti