tiistai 18. kesäkuuta 2013

Ihanaa juhannusta lukijoille!!!



Kylläpä mua hemmotellaan. . Eilen mies seurasi mua oudon kiltisti vaatekauppaan ja asenne oli useammankin tuotteen kohdalla "No, haluatko sen?".

Mukaan tarttui uusi (ja malliltaan/väriltä niin himoittu!) työ/arkipaita ja pari asustekorua.. En alkanut ahneeksi !

Kiitos kulta <3>

Mun kesän tyyliin kuuluu nyt olennaisesti punaiset huulet, uusi, keskipitkä tukka mahtavalla leikkauksella ja pidennyksillä (kiitos tästä Jaanalle, pk-seudun parhaalle hairstylistille) ja niukempi meikin määrä. Tykkään kyllä kovasti !
Erityisen upeaksi asukokonaisuudet tekee kuvissa olevat täyshopeiset korvakorut jotka sain mieheltä jo talvella vihkimisemme aikoihin huomenlahjaksi. Ovat kyllä mun aarteet !

Okei, mulla jatkuu työpäivä, sitten alkaakin juhannushössötys pakkaamisineen ja tarvikkeiden hankintojen suhteen. Eläimet jää tällä kertaa kotiin hoitajan kera, joten nyt "rakkaustankkausta", etenkin Asserille, joka on ollut aika myrtsi Nellin kuoleman jälkeen .. :(

Mutta!
Hyvää ja ennenkaikkea TURVALLISTA juhannusta.
Muistetaan sammuttaa kokot illan päätteeksi, mutta ei uida kännissä minkään syvyyksisissä lammikoissa (ei edes lastenaltaissa) ja muistetaan yhdessä noutaa löylyihin sammuneet kaljakaverit saunasta pois!

Nimimerkillä: kerran saunaan sammunut ja kaverien pelastama!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti